Κατηγορία 125cc
Δίπλωμα A1
Δίπλωμα A1
Έως 60km
40Ah
Αποσπώμενη
3000W
4,2kWh/100km
Κομψή γοητεία
Τα σύγχρονα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED ξεχωρίζουν αισθητικά από τα DRL φώτα σε σχήμα μπούμερανγκ στην εμπρόσθια ποδιά και στη στεφάνη του προβολέα.
Κάτω από τη σέλα της DIVA125e βρίσκεται έξυπνα τοποθετημένη η αποσπώμενη μπαταρία 72V-40Ah.
Στο μεγάλο χώρο αποθήκευσης μπορεί να φιλοξενηθεί ένα κράνος JET.
Η μπαταρία έχει 8 συστήματα ασφαλούς λειτουργίας διασφαλίζοντας τη μακροζωία και την αποτελεσματική λειτουργία της.
Σύστημα ισοσταθμισμένης κατανάλωσης | Προστασία Υπέρτασης |Προστασία Υπερφόρτισης | Προστασία Αποφόρτισης | Προστασία Υπερέντασης | Προστασία Βραχυκυκλώματος | Προστασία Αναστροφής Πολικότητας | Θερμική Προστασία
Στα περισσότερα ηλεκτρικά scooters της αγοράς ο κινητήρας αποτελεί ουσιαστικά και τη ζάντα του τροχού, οδηγώντας συχνά σε καταπόνηση του μοτέρ από τις ανωμαλίες του δρόμου. Ο κινητήρας της DIVA125e είναι τοποθετημένος στον πίσω τροχό, αλλά στην αριστερή πλευρά του ψαλιδιού, με σαφές πλεονέκτημα έναντι των κινητήρων που αποτελούν παράλληλα και ζάντα του οχήματος.
Ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 3000W μέγιστη στιγμιαία ισχύ με δυνατότητα ανάβασης από στάση και ενώ είναι πλήρως φορτωμένο, 15%.
Διαθέτει λειτουργίες οδήγησης ECO/ SPORT καθώς και σύστημα ανάκτησης ενέργειας που εξασφαλίζουν μεγαλύτερη αυτονομία.
Η DIVA φέρει ενσωματωμένη σχάρα αλουμινίου.
Η έκδοση LX συνοδεύεται από παρμπρίζ και ομόχρωμη βαλίτσα με πλάτη συνεπιβάτη.
Οι δύο δίσκοι και το σύστημα συνδυασμένης πέδησης (CBS) εξασφαλίζουν μεγαλύτερη αίσθηση ασφάλειας.
Στις ενδείξεις της TFT LED οθόνης περιλαμβάνονται το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας, το επιλεγμένο πρόγραμμα ταχύτητας D(ECO)/ S(SPORT)/ R(REVERSE), η στιγμιαία κατανάλωση και ο ολικός/μερικός χιλιομετρητής.
Το αλουμινένιο ψαλίδι προσφέρει στιβαρότητα και ταυτόχρονα διατηρεί το συνολικό βάρος σε χαμηλά επίπεδα.
Τα δύο πίσω αμορτισέρ αποσβένουν άριστα τις όποιες ανωμαλίες του δρόμου, ενώ ρυθμίζονται σε πέντε θέσεις ως προς την προφόρτιση των ελατηρίων τους.
Το Diva 125e είναι σχεδιασμένο έτσι ώστε να μπορεί να φορτίσει την μπαταρία του με τη σέλα κλειστή, διατηρώντας έτσι ασφαλή τον αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα με τα πράγματα του αναβάτη.
Η φόρτιση γίνεται μέσω του φορτιστή 84V18Αh και χρειάζονται 2,5-3 ώρες για την πλήρη φόρτιση της μπαταρίας.
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ – ΜΑΖΕΣ | |
---|---|
ΜΗΚΟΣ – ΠΛΑΤΟΣ – ΥΨΟΣ | 1850mm * 660mm * 1120mm |
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ | 1280mm |
ΒΑΡΟΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ (ΧΩΡΙΣ ΜΠΑΤΑΡΙΑ) | 75Kg |
ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΗΡΑΣ / ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ | |
ΣΤΙΓΜΙΑΙΑ ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΣΧΥΣ | 3000W |
ΣΥΝΕΧΗΣ ΙΣΧΥΣ | 2000W |
ΜΕΓΙΣΤΗ ΡΟΠΗ | 35 Nm |
ΜΕΓΙΣΤΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ | 80 km/h |
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ (ΑΝΑΛΟΓΑ ΤΩΝ ΣΥΝΘΗΚΩΝ ΟΔΗΓΗΣΗΣ) | έως 60km (Βάσει έγκρισης τύπου) |
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΡΕΥΜΑΤΟΣ | 4.2 kWh/ 100km |
ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΑΝΑΒΑΣΗΣ (πλήρως φορτωμένο | από 0 km/hr) | 15% |
ΜΕΤΑΔΟΣΗ | |
ΚΙΝΗΣΗ | ΠΙΣΩ |
ΤΥΠΟΣ | ΑΥΤΟΜΑΤΟ |
ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ | D (ECO) / S (SPORT) / R (REVERSE) |
ΜΠΑΤΑΡΙΑ | |
ΑΠΟΣΠΩΜΕΝΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ | NAI |
ΤΥΠΟΣ | ΛΙΘΙΟΥ |
ΤΑΣΗ – ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ | 72V – 40Ah |
ΧΡΟΝΟΣ ΦΟΡΤΙΣΗΣ | 2,5 – 3 h |
ΒΑΡΟΣ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ | 22 Kg |
ΚΥΚΛΟΙ ΠΛΗΡΟΥΣ ΦΟΡΤΙΣΗΣ | 1000 |
ΤΡΟΧΟΙ / ΖΑΝΤΕΣ / ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ | |
ΤΥΠΟΣ ΖΑΝΤΑΣ | ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ |
ΤΡΟΧΟΙ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ | 3.50-10 51J |
ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΦΡΕΝΟ | ΔΙΣΚΟΣ 180mm ΤΡΙΠΙΣΤΟΝΗ ΔΑΓΚΑΝΑ |
ΟΠΙΣΘΙΟ ΦΡΕΝΟ | ΔΙΣΚΟΣ 190mm ΔΙΠΙΣΤΟΝΗ ΔΑΓΚΑΝΑ + CBS |
ΕΜΠΡΟΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ – ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ | ΤΗΛΕΣΚΟΠΙΚΟ ΠΙΡΟΥΝΙ – 31mm |
ΟΠΙΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ – ΔΙΑΔΡΟΜΗ | ΔΥΟ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ – 70mm |
Χρήσιμη σημείωση: Κάθε όχημα θα πρέπει να χρησιμοποιείται με τις σχάρες και τις χειρολαβές οι οποίες έχουν συναρμολογηθεί από το εργοστάσιο και η χρήση τους τυγχάνει εγκρίσεων τύπου.
Η χρησιμοποίηση aftermarket σχαρών τροποποιούν τον σχεδιασμό του οχήματος.
Τα οχήματα μπορεί να διαφοροποιηθούν από τον κατασκευαστή χωρίς ειδοποίηση. Οι φωτογραφίες που εμφανίζονται στο site μπορεί να διαφέρουν σε λεπτομέρειες. Παρακαλούμε ενημερωθείτε από το δίκτυο συνεργατών της ΓΚΟΡΓΚΟΛΗΣ Α.Ε. για τις τελευταίες εξελίξεις στα τεχνικά χαρακτηριστικά και τις προδιαγραφές των οχημάτων.